Brev:
Skoldkopper trods amning?
5. maj 2006
Alder:
6 mdr.
Skoldkopper trods amning?
Kære Helen
Min søn på lige knap 6 mdr har fået skoldkopper. Han virker nu ikke voldsomt medtaget af det, med kun let feber og sværere ved at falde i søvn (urolig).
Jeg troede faktisk at han var immun så længe jeg ammede ham? Jeg ammer ham 6 gange dagligt (3 om dagen og 3 om natten). Derudover får han grød/mos 2 gange i løbet af dagen.
Hvordan kan det være han ikke er beskyttet af mine antistoffer? Jeg ved jeg har haft skoldkopper som barn.
Kærlig hilsen
Ditte og Gustav