Brev:
Kan mit hudproblem overføres til mit barn?
6. april 2006
Alder:
1 mdr.
Kan mit hudproblem overføres til mit barn?
Hej igen
Jeg havde brugt et skønheds produkt, da jeg var i mit land. Det produkt gør at huden i ansigtet løser sig men, i mit tilfælde har det udviklet sig en form for allergi/eksem og det problem har jeg stadigvæk endnu. Jeg kan mærke kløe i ansigtet og mit ansigt har meget rødme og hvis jeg ikke gøre noget ved det, får jeg acne i hele ansigt. Den kløe kan jeg også mærke invendig i min krop især i benene, ryggen og armene og det føles som om at der er noget der stikker.
Jeg har haft dette problem, da jeg var gravid med min datter. Mit spørgsmål er om jeg kan overføre mit hudproblem til min datter?
Jeg gik i behandling i mit land hos en hudlæge og fik noget forskelligt medicin og creme til mit ansigt. Jeg har også været hos hudlægen her, men stadigvæk efter alt det behandling jeg har fået både her og fra mit land, har jeg stadigvæk ikke fået lindret disse problemer.
Jeg ved ikke, om jeg har fået den rigtige behandling eller om dette hudproblem er en lang proces at behandle.
Jeg har brugt clindamycin i de første fem måneder og jeg ved ikke, om min datter kan få problemer på grund af det.