Brev:
Væske i ørerne - 12 mdr.
23. marts 2006
Alder:
12 mdr.
Væske i ørerne - 12 mdr.
Hej Helen
Som du ved har vi jo en masse bekymringer over vores forestående rejser oveni flytning, men ikke nok med det, så har Isabella været til lægen igår, som sagde at hun havde meget væske i ørerne, kurven var helt flad, hvor den skulle gå op i en spids og hun havde derfor nok også hørenedsættelse.
Han sagde at det ville blive smertefuldt for hende at lette og lande, men at vi bare skulle fylde hende op med ekstra meget panodil. Jeg vil jo helst ikke give hende for meget panodil når hun kun er 1 år gammel.
Vi er tæt på at aflyse turen nu.
Mit spørgsmål er: Er der større risiko for at trommehinden kan springe ved at skulle op og ned i luften 8 gange på 2 uger? Og er det ikke i virkeligheden mest hensynsmæssigt for Isabellas skyld bare at blive hjemme, alt taget i betragtning?
Vil jo kun hvad der er er godt for hende.
På forhånd tak og mange hilsener
fra Marie-Louise