Brev:
Mundsvamp
1. marts 2006
Alder:
10 mdr.
Mundsvamp
Hej Helen
Ved du mon noget om svamp i munden? Vores søn på 10½ måned har fået nogle hvide belægninger og rødme på læberne og på indersiden af læberne (hvis du forstår). Det generer ham. Han er set af en læge, som siger at det er svamp og at det ikke smitter og der ikke skal gøres noget ved det.
Jeg tænker bare på, hvad det mon kommer af... Er det trøske? Det mener jeg bare kun de får, når de er helt små. Kan han ikke smitte mig, når jeg ammer ham og så smitter jeg ham tilbage eller hvad? Hvis du ligger inde med viden på området, vil jeg meget gerne høre fra dig.
Forresten så skrev jeg til dig for nogen tid siden, at han kun ville spise ostehapser og agurker. Nu spiser han heldigvis igen, men det tog faktisk næsten 3 uger, inden han ville spise normalt igen. Og der er ikke kommet nye tænder eller lign, så vi fandt aldrig ud af hvorfor. Bare lige en opdatering :-)
Mange hilsener HH