Brev:
Bivirkninger af 5 mdr´s vaccine?
30. januar 2006
Alder:
5 mdr.
Bivirkninger af 5 mdr´s vaccine?
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål ang. hvilke bivirkninger der kan komme efter den vaccine de får når de er 5 mdr. (Di-Te-Ki-Po)?
Min søn blev vaccineret i fredags og havde let feber lørdag, men siden har han været anderledes end han plejer, han virker irriteret eller sådan. I hvert fald anderledes. Han har også fået noget udslæt i ansigtet, det er røde knopper, ligner lidt små blærer men de er ikke afgrænsede , altså ikke helt runde. Selvfølgelig svært at forklare.. Men kan der komme udslæt efter vaccinen?
Hvor længe skal jeg regne med at han kan være utilpas efter vaccinen? (hvis det er derfor han er sådan)
Tak for en god brevkasse.
Med venlig hilsen
Belle