Brev:
Kamillete til forkølet dreng
30. december 2005
Alder:
8 mdr.
Kamillete til forkølet dreng
Hej Helen
Er bare lige i tvivl om, hvordan det nu lige er med kamillete. Mener, at det på et tidspunkt var en dårligt idé at give det til små børn pga. risiko for allergi. Er det mon rigtigt?
Min søn på 8 mdr. er forkølet og hoster rigitg meget, kunne måske forestille mig, at kamillete ville lindre lidt, men er det en dårlig idé?
Har du evt. et bedre forslag?
På forhånd tak og rigtig godt Nytår til dig og din familie
HH