Brev:
Manglende appetit - 11 mdr.
18. december 2005
Alder:
11 mdr.
Manglende appetit - 11 mdr.
Hej igen
Har lige et spørgsmål ang Alfred.
Vi har i den sidste uge (onsdag til fredag) malet og rykket lidt rundt på Alfreds værelse. i den forbindelse har han sovet i vores seng da jeg ikke synes han skulle ligge i malerlugten.
Tirsdag eftermiddag måtte hans far lægge sig med Roskildesyge men var næsten på toppen onsdag hvor Alfred som sagt sov i vores seng. Natten til fredag vågner jeg ved at Alfred ligger meget uroligt i vores seng og 2 min efter kan jeg hører at han kaster op. Han kommer op og bliver vasket, får rent nattøj på og tilbage i sengen. Men mindre end 10 min senere kaster han op igen. Vi vælger så at beholde han hjemme fra vuggestuen fredag.
Han har så både lørdag og i dag søndag haft meget tynd mave men virker ellers frisk nok. Han har ikke rigtigt spist ordenligt mad siden torsdag. Vi forsøger at tilbyde ham al muligt, banan, kiks, ost, yoghurt, rugbrødsmadder men han spiser kun en lille smule. En times efter er han så sulten igen og slapper først af når han får en flaske men han kan jo ikke leve af MME alene (Han er jo 11 mdr.)
Så nu er mit spørgsmål; hvis han imorgen ikke viser tegn på at ville spise og stadig har tynd mave skal vi så gå til lægen?
Og lige en ting til; vi har som sagt rykket rundt på møblerne på hans værelse og han har fået nyt. Når han bliver puttet virker han meget ulykkelig og græder hjertenskærende. Er det fordi han lige skal vænne sig til det nye værelse eller kan det hænge sammen med maveproblemerne??
Som altid tak for en super brevkasse.
Mai-Brit