Brev:
Rødme bag øret
26. september 2003
Alder:
1 mdr.
Rødme bag øret
Min lille datter på 6 uger er rød og væsker bag det ene øre.
Jeg opdagede det idag, da jeg synes at hun lugtede underligt, da jeg kyssede hende på kinden ved øret.
Jeg duppede forsigtigt med en våd vatrondel og duppetørrede bagefter...men det blev hurtigt vådt igen....jeg har nu forsøgt at pudre med klorhexadinpulver.
Hvad er det hun fejler....og hvad kan jeg gøre for at få det lægt igen?