Brev:
Børneeksem - 5 uger gammel
2. december 2005
Alder:
1 mdr.
Børneeksem - 5 uger gammel
Hej Helen
Min datter har formodentlig børneeksem. Jeg troede i starten at der var tale om hormonknopper og varmeknopper i ansigtet. Jeg så det an, men da det har varet i 3 uger nu og er tiltagende med skorper og ruhed samt opblussen/rødme når der er varmt (hvis hun bliver ammet el. får flaske i vores arme) tror jeg desværre der er tale om eksem.
Hun har fået Nutramigen siden fødslen.
Jeg forsøger at holde hende veltempereret og undgå at have det for varmt og smører hende med fedtcreme.
Jeg har 5 ugers kontrol hos lægen i næste uge.
Men er der yderligere forbehold el. anden behandling jeg kan foretage mig?
Det gør ondt at se hende sådan!
Med venlig hilsen
Nybagt mor