Brev:
Bio-strath og feber ved tænder
29. november 2005
Alder:
14 mdr.
Bio-strath og feber ved tænder
Hej Helen
Min datter er nu snart 14 måneder og været i vuggestue i 3 måneder. De 2 sidste måneder har hun været forkølet - nærmest uafbrudt. Nu har jeg så hørt at Bio-strath kunne være et godt middel, men da det ikke er et godkendt produkt ville Matas intet oplyse om produktet. Jeg har læst om andre på internettet som har prøvet det, med god virkning. Hvad er din erfaring med dette produkt?
Et helt andet spørgsmål. Hun har fået tre kindtænder indenfor ca 14 dage, og har haft høj feber- næsten 40 i feber. Min læge siger dog, at høj feber og kindtænder ikke hænger sammen. Dette kan jeg dog ikke forstå - da jeg har hørt flere forskellige steder, at børn sagtens kan få feber. Hvad er din erfaring med det?
Tak for en god brevkasse.
/Tina