Brev:
Trøske - 3 mdr.
12. november 2005
Alder:
3 mdr.
Trøske - 3 mdr.
Hej Helen
Min søn har en smule trøske i munden og nu har jeg på fornemmelsen at det også er det der gør sig gældende på pungen der hvor hans tissemand ligger. Det lugter i hvert fald ikke godt og er rødt.
Jeg prøver at tørre hans mund med kamillethe eller danskvand, men hvad med det forneden?
Mange hilsner
Mor