Brev:
Ømme led
24. oktober 2005
Alder:
5 mdr.
Ømme led
Hej Helen
Nå nu må jeg lige skrive til dig igen, denne gang angående noget helt andet nemlig mig selv, jeg ved ikke om dette er ok?
Jeg har siden fødslen af min datter for snart 5 mdr siden haft rigtig ondt i nogle af mine led. Fødderne er dog de værste - specielt lige der under indersiden af fodsålen, hvor foden buer op, der gør det rigtig ondt og jeg er øm dér næsten hele tiden. Det er dog værst om morgenen, hvor jeg skal ned af en stejl trappe, og lige når jeg rejser mig op fra siddende stilling, så er det somom jeg skal træde meget varsomt.
Mit bækken laver også et eller andet. Jeg havde ikke decideret bækkenløsning under graviditeten, bare lidt problemer og fik det rettet op manuelt via fys. Nu her har jeg (igen) problemer med at ligge på siderne og specielt når jeg har stået op længe eller lavet mavebøjninger er den gal. Det gør ondt i symfysen og begge Sacro iliaca-leddene.
Tror du at bækkenet kan være vredet skævt i forbindelse med fødslen? Jeg kan huske at de var meget obs på det på fødegangen fordi min datter jo var så usædvanlig enorm.
Måske skal det også lige siges at jeg er hypermobil.
Håber at det er ok at jeg skriver om noget lidt andet....
Kærlig hilsen
Camilla
PS Ferien gik godt - selvom far og datter blev godt forkølede. Sofia var helt fantastisk hele ugen og mest af alt på flyveren. Måske hun skal være stewardesse? Men tak for de gode råd - de hjalp...