Brev:
Hoste - 11 mdr.
25. september 2005
Alder:
11 mdr.
Hoste - 11 mdr.
Hej Helen
Vores datter på 11 mdr. startede i vuggestue for 5 uger siden. For 4 uger siden blev hun rigtig snottet og kort efter begyndte hun at hoste. Nu er hosten oppe på at vare ca. 45 minutter hver nat. Lægen gav hende noget hostesaft mod asmatisk bronkitis, men det har ikke hjulpet. Har du hørt om at når børn starter i vuggestue, om det så er normalt at de "er småsyge" så lang tid. Hvad pokker gør vi ved den slemme hoste? De må jo ikke få mælk med honning, før de er langt ældre vel? Kender du nogen som helst råd?
Hilsner
Lise