Brev:
Forkølelsessår
14. august 2005
Alder:
8 mdr.
Forkølelsessår
Kære Helen
Jeg har, siden mine teenageår, været ramt af herpes på munden. Nu har jeg fået et kæmpe udbrud med mange blærer på både under- og overlæbe og jeg vil jo meget nødigt smitte min 8,5 måneder gamle søn....!!! Vasker selvfølgelig hænder hver gang jeg har rørt ved noget i nærheden af mit ansigt, men har han egentlig fået anti-stoffer mod herpes når jeg har det....?
Har hørt at noget der hedder L-Lysine skulle kunne nedsætte antallet af udbrud og i nogle tilfælde helt fjerne udbrud - ved du om jeg må tage det når jeg ammer, hvis ja, i hvor store mængder...?
Mange hilsener
Miss Big Lips