Brev:
Øjenbetændelse
30. november 2017
Alder:
2 mdr.
Øjenbetændelse
Hej Helen,
Vores datter Sonja, har fået en form for øjenbetændelse. Det er noget gult pus og hun har vandlige øjne. Hun har gnedet sig i øjnene i en længere periode.
Kan man gøre noget?
Tak :)
Kærlig hilsen
Caroline