Brev:
Kan større børn få trøske?
3. april 2005
Alder:
15 mdr.
Kan større børn få trøske?
Hej Helen
Ja, overskriften siger det hele:-)
Min datter er 15 mdr. og har fået et hvidligt "udslæt" på underlæben. Der er også en smule inde i munden i kinden. Kan så store børn godt få trøske? Hvordan behandler jeg det i så fald - kan man købe et middel i håndkøb eller skal jeg kontakte lægen? Hvordan undgår jeg det kommer igen?
Rikke