Brev:
TV, børn og sygdom
23. februar 2017
Alder:
10 mdr.
TV, børn og sygdom
Hej Helen
Så er jeg tilbage med nye tanker og nye oplevelser som jeg må sparre med dig omkring.
Min søn har været syg i en uges tid og den uge har jeg faktisk set mig selv være lidt vildledt på hvad jeg skulle lave med ham. Han ville ikke det store og alligevel var der tidspunkter hvor han var ok frisk.
Min udfordring gik på at når han var sløv ville han kun sidde på mig, og der så vi en masse tegnefilm osv. Jeg ved han er lille men han ville ikke andet.
Tilgengæld da han var lidt frisk turde jeg så ikke lave det vilde med ham i frygt for at han ikke var helt ovenpå, så der var det lidt leg på gulvet og tegnefilm.
Mit spørgsmål går på hvad man kan lave når de små er syge, og er TV generelt en dårlig ting?