Brev:
Skoldkopper - 3 år, 4 mdr.
19. januar 2017
Alder:
3 år, 4 mdr.
Skoldkopper - 3 år, 4 mdr.
Hej Helen,
Kort spørgsmål.
Skal vi være bekymrede for at vores børn på 3 og 6 ikke har haft skoldkopper endnu? Og skal vi opsøge nogen der har det for at de kan få det :-)???
Mor