Brev:
Svirp med hovedet
5. december 2016
Alder:
2 mdr.
Svirp med hovedet
Kære Helen
Jeg har lige et ekstra spørgsmål vedrørende lillesøster på to måneder. I går da jeg bar hende med hovedet oprejst ved min skulder lavede hun et svirp med hovedet bagover og frem igen. Jeg havde desværre ikke en hånd bag hendes hoved, da jeg følte at hun lå tilstrækkeligt ind over min skulder til at hovedet ikke kunne falde bagover.
Mit spørgsmål er, om du tror at der kan ske noget ved dette? Jeg tænker her på hvor meget (eller lidt) der skal til før end sådan en pludselig bevægelse kan gøre skade på det lille hoved.
Jeg har ikke efterfølgende kunnet mærke nogen forandring på hende i hverken appetit, søvn eller adfærd, men har haft rigtig dårlig samvittighed over, at jeg ikke holdt hendes hoved ordentligt, så det kunne være undgået.
På forhånd tak for svar,
Med venlig hilsen
Ida