Brev:
Har tabt sig
15. september 2016
Alder:
3 mdr.
Har tabt sig
Hej Helen,
Siden fødsel har vores datter fulgt sin kurve, som ligger lige over gennemsnittet. Den sidste uge har hun dog tabt sig fra 6.100 til 5.800. Hun var 3 måneder i lørdags den 10/6.
På den uge er hun gået fra at have afføring 1 gang om dagen til 4-5 gange. Jeg har også haft problemer med maven, og har det stadig lidt. Skal jeg være bekymret for hende eller give det en uges tid og så veje hende igen? Hun har masser af våde bleer, og har de sidste 2 uger faktisk spist oftere om natten (ca. 4 gange), end hun plejer. I nat dog tilbage på et "normalt" niveau - 2 gange. En nat spiste hun slet ikke - tror måske hendes mave havde brug for ro?
Hun er stadig frisk, veloplagt og glad.
Med venlig hilsen
Sine