Brev:
Opkast efter flaske/drømmeflaske
2. marts 2016
Alder:
10 mdr.
Opkast efter flaske/drømmeflaske
Hej Helen!
Så er jeg tilbage med et spørgsmål ang min datter. Det går rigtig godt med hende; hun kravler, hun sover nu på eget værelse og har gjort lidt tid og så er hun lige kørt ind i vuggestue uden problemer. Alt i alt synes jeg det går godt.
De sidste par dage har vi dog haft problemer med at hun kastede op efter hendes drømmeflaske. Rigtig meget endda - hele aftensmaden røg med kunne vi se. Igår aftes var det så hendes "godnat flaske" som fik hende til kaste op og også her var det også meget.
Hun virker ikke syg, har ikke feber og er iøvrigt sig selv som vi kender hende, så jeg ved ikke om det kan skyldes at hun måske har haft lidt løbenæse? Maven fungerer også som vanlig...
Jeg har ikke indtryk af det er fordi hun overspiser, selvom hun jo bliver bedre og bedre til at spise den mad vi får.
Ang. flaskerne, så er vi nede på 2 flasker om dagen; aften og sen aften... Jeg har forsøgt at supplere lidt ekstra med MME i hendes morgengrød for at sikre mig at hun får det hun skal bruge.
Hvad tror du det kan skyldes og har du en ide til hvordan vi kan undgå at hun kaster op?
På forhånd tak for altid kompetente råd,
Med venlig hilsen
Mette, Sallys mor :-)