Brev:
Afføring med slim
8. februar 2016
Alder:
8 mdr.
Afføring med slim
Hej Helen...
Min søn har engang imellem lidt slim i sin afføring - og her til aften kom der også slim i bleen efter han slog nogle store prutter... Er det noget som betyder noget? Har læst det kan have noget med fordøjelsen at gøre ?
Med venlig hilsen
mig...