Brev:
Opsøge skoldkopper
25. januar 2016
Alder:
11 mdr.
Opsøge skoldkopper
Kære Helen
Jeg overvejer at opsøge skoldkopper til vores børn!
Hvad er dine tanker om dette?
Vores søn bliver 4 år om en uge, vores datter er snart 11 måneder.
Jeg er på forældreorlov frem til juni denne sommer. Jeg synes det vil være godt, at få denne sygdom "overstået" i min orlovsperiode, da vi vil få problemer med pasning i en så lang periode, når jeg skal arbejde igen.
Men er der noget med, at helt små helst ikke skal have skoldkopper, hvis det kan undgåes?
Jeg har også hørt noget om, at børnene heller ikke skal blive for gamle, før skoldkopperne kommer. Da de bliver mere syge jo ældre de er. Er der hold i det?
Med venlig hilsen
Kristine