Brev:
Gylp - 10 dage gammel
20. december 2015
Alder:
0 mdr.
Gylp - 10 dage gammel
Kære Helen
Lillebror er nu kommet til verden (10 dage gammel) og han er en skøn lille fyr :-)
Storebror havde jo refluks og vi håber den lille går fri, men indtil videre kan vi konstatere at han (også) er storgylper. Storebror startede først med sit gylp da han var omkring en måned, men lillebror har gjort det fra starten. Det kommer ofte, når vi skifter stilling - fra liggende til oprejst, hvor vi bærer ham, eller omvendt. Det kan også godt komme op mens han ligger og sover, endda et par timer efter sidste måltid.
Jeg vil derfor høre om man selv kan gøre noget, for jeg synes det er så synd for ham - fx hvilken stilling man skal holde ham i efter amning (oprejst/liggende)? Bøvsning? Andet? Oftest skifter vi ham lige efter amning.
På forhånd tak og glædelig jul :-)
Stine