Brev:
Hvor let smitter skoldkopper?
13. februar 2005
Alder:
14 mdr.
Hvor let smitter skoldkopper?
Hej
Vi har lige været på weekend sammen med min bror og hans unger. Hans mindste datter(på 4½ år) havde lige fået skoldkopper - troede de i hvert fald. Det lignede meget, kløede osv.
Min datter på 14 måneder har ikke haft skoldkopper. Jeg ville egentlig gerne have at hun fik dem, for jeg har hørt at de ofte kommer lettere over det jo mindre de er når de får det - passer det? Desuden kunne det jo være OK at få det overstået, hvis du ved hvad jeg mener;-)
Hvor let smitter skoldkopper?? De to tøser har leget sammen i to dage. Og kan du oplyse mig om hvor lang tid der evt. går før min datter måske får dem?? Hvor syge kan børn blive af skoldkopper? Og hvornår må de komme i dagpleje igen?
På forhånd mange tak!
Rikke