Brev:
Sammenvoksede skamlæber
16. juni 2015
Alder:
3 år, 10 mdr.
Sammenvoksede skamlæber
Hej Helen
Jeg har opdaget at vores datter, som nu er knap 4 år, pludselig er vokset sammen forneden. Det var tilfældigt, at jeg opdagede det, og hun har ikke været det altid. Der er hul, men det er ikke ret stort...
Jeg har været ved lægen og vi er blevet henvist videre til sygehuset. Vi har ikke hørt noget endnu, men jeg er naturligvis lidt nervøs for, hvad det er for noget…
Kan du fortælle noget om det?
Tak,
L´s Mor