Brev:
Lind afføring 2.5 år
26. april 2015
Alder:
2 år, 6 mdr.
Lind afføring 2.5 år
Kære Helen,
Et kort spørgsmål:
Må jeg give min søn på 2,5 år Molkosan også kaldet Valleforce?
Jeg synes tit, at hans afføring er noget lind... måske fordi han har det med, ikke at tykke maden grundigt nok? Han propper munden så snart han kan komme til det.
Jeg tager selv Molkosan dagligt med god effekt.
Han får en halv liter mælk dagligt + han spiser ost og får yoghurt flere gange om ugen. Han nægter at spise A38 - også den med hindbær, og også den hans mor pimper med spændende frugt.
Ville gerne, at han fik lidt gode mælkesyrebakterier til tarmen, men vil lige rådføre mig med dig først? :-)
Med venlig hilsen
Maria.
Ps: Hold nu helt holiday, det smager grimt... men, hvis man kunne carmuflerer det i morgengrøden? :-)