Brev:
Hygiejne, daginstitution
16. april 2015
Alder:
0 mdr.
Hygiejne, daginstitution
Kære Helen.
Vores ældste datter på tre år går i børnehave. På toilettet har de en reol med et plasticglas til hver barn med deres garderobemærke uden på. Det er tanken at de så kan tage et glas vand i forbindelse med toiletbesøg.
Jeg blev meget overrasket over denne praksis og tænker at det er en dårlig ide at have vandglas på toilettet af hygiejnemæssige årsager. Vil du som fagperson give dit besyv på denne anordning?
Venlige hilsner fra
Karina