Brev:
Fladt baghoved - 11 uger
8. februar 2015
Alder:
2 mdr.
Fladt baghoved - 11 uger
Kære Helen.
Vi skriver til dig igen idet vores næsten 11 uger gamle søn, Benjamin, lider af fladt baghoved. Vi har læst dine råd til andre med samme problemstilling men besluttede lige at skrive til dig omkring Benjamin.
Benjamin har ifl vores supergode kiropraktor lidt problemer i bækkenet, midt på rygsøjlen og oppe i nakken (mange spændinger). Han ligger gerne i et C ( banan) som kiropraktoren dog er ved at komme til livs. Disse problemer i ryggen gør at Benjamin har utrolig meget svært ved at ligge på siden mere end blot få (max 5) minutter af gangen. At ligge på mave er naturligvis noget vi prøver på men her kommer den ømme nakke i vejen... Når han sover i sin lift ligger han altid og kigger lige op i luften. Prøver vi at dreje hovedet kan dette gøres med stort besvær men lykkedes det flytter han det alligevel selv tilbage efter nogle få sekunder..
Vi bruger hjertepude (igennem de sidste 4 ugers tid) men kan ikke se nogle positive resultater på hans baghoved.
Kan du hjælpe os.. Vi ved ikke hvad vi skal gøre og kan ikke komme på andre måder end disse "besværlige - for Benjamin" måder..
Har du andre råd??? Både nu og på sigt..
Hvor længe har vi endnu til at rette baghovedet op før det er for sent.
Fra tidligere brev kan du se at vi et besværet af en meget følsom og højtskrigende ung mand som besværliggør dele denne proces.
Kærlig hilsen
Agnese