Brev:
Skoldkopper
29. januar 2015
Alder:
15 mdr.
Skoldkopper
Hej Helen
Min nevø på 3 år har fået skoldkopper, og på lørdag skal min datter på snart 15 måneder være sammen med ham pga. fødselsdag.
Hvordan er din erfaring med skoldkopper i den alder, som er hun?
Er der noget, som jeg skal vide omkring skoldkopper mm.?
Med venlig hilsen
Anne-Mette