Brev:
Kløe i endetarmen
16. november 2014
Alder:
3 år
Kløe i endetarmen
Hej igen Helen!
Tak for dit svar.
Vores søn klør fortsat - men nu i selve endetamen. Det er særligt om morgen og så få gange i løbet af dagen. Han klør sig ikke om natten mere. Han har ingen smerter eller svien længere. Der er fortsat en smule blod på toiletpapiret efter at have tørret ved afføring. Han har heller ikke smerter eller irritatation ved afføring - og denne er hel normal.
Vi smører fortsat x 2 med Locoid creme og Inotyol creme - efter behov.
Mit spørgsmål er så; skal vi blot fortsætte med at smøre og så væbne os med tålmodighed?
På forhånd tak for svar.
Med venlig hilsen
Stine