Brev:
Snottet baby om morgen
17. september 2014
Alder:
2 mdr.
Snottet baby om morgen
Hej Helen.
Så har jeg et spørgsmål ang vores søn.
Hver morgen de sidste 5 uger ca har han lydt snottet om morgen, han lyder hel tæt i næsen og stopper nogen gange helt til. Det dog ikke et problem om dagen.
Jeg har hævet hans hovedgærde, bruger saltvandsdråber, han sover i silke natdragt og virker varm og tilpas når jeg ammer om natten. Når han nyser efter saltvandsdråberne kommer der en masse snot ud. Men hvorfor opstår dette kun om natten/tidligt morgen? Og er der noget vi kan gøre for at det stopper?
Hilsen babys mor