Brev:
Subfebril i 12 dage - lægen kan ikke sige noget
16. juni 2014
Alder:
6 mdr.
Subfebril i 12 dage - lægen kan ikke sige noget
Kære Helen,
Jeg skriver dig dig fordi vores datter på 6 måneder, nu har været sub-febril gennem de sidste 12 dage. Hun har en morgen temp. på 37,3 og en aften temp. på ca 37,9.
Jeg har været til læge med hende to gange. Første gang efter syv dage, hvor lægen lyttede til hendes lunger, så hende i ørerne, og i halsen. Han kunne ikke sige noget, andet end at vi måtte se tiden an. Han synes dog, at hvis der gik meget mere end et par dage mere med samme tilstand, så skulle vi søge læge igen. Efter fire dage søgte vi så læge igen, og hun kunne heller ikke sige meget, da der ikke umiddelbart var noget at se. Ved dette lægebesøg blev hende urin også testet, hvor der ikke blev fundet noget.
Vores datter virker ikke forpint, men pylret, mere træt og bare varm. Hun vil gerne smile til os, men griner og ler ikke som hun plejer. Hun har stadig våde bleer, og spiser ok - dog ikke så meget som hun plejer. Jeg ammer stadig. Hun leger også gerne lige efter hun er vågnet fra en lur.
Jeg har INGEN idé om hvad det kan være - jeg kan ikke se/mærke, at der er nogen tænder på vej.
Mon du kan hjælpe mig her - har du nogen forslag? Hvordan skal vi forholde os?
Mange venlige hilsner
Stine