Brev:
Træk, virus og mellemørebetændelsen
1. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Træk, virus og mellemørebetændelsen
Hej igen.
Jeg går jo her og giver min lille pode hue på konstant udenfor, fordi jeg troede at træk på ørerne kunne forårsage mellemørebetændelse.
Nu hører jeg så lige igår fra en, at mellemørebetændelse ikke har noget at gøre med træk, men er en virus, som man enten er disponeret for eller ikke - så hue og træk hjælper ikke i forhold til det.
Hvad er rigtigt?
Tak :)