Brev:
Ticks eller trækninger
10. april 2014
Alder:
10 mdr.
Ticks eller trækninger
Hej Helen.
Min søn på 10 mdr. Får engang imellem nogle ticks/trækninger igennem kroppen, de ser ikke ud til at genere eller gøre ondt, men er det noget jeg skal være bekymret over?
Ligeledes har han de sidste par uger vreden sig lidt, nærmest lidt som om han vugger til musik primært når han sidde i sin højstol, selvom der ikke er noget musik. Er det almindeligt?
På forhånd tak,
Med venlig hilsen
J