Mælk og allergi

31. marts 2014

Kategori:
Alder:
5 mdr.

Mælk og allergi

Kære Helen.

Det er nogle rigtige gode svar, du har givet os.

Desværre endte natten med Jeg var oppe hver anden time og 2 gange måtte gå med hende i halvanden time. Hun spiste og kort efter afføring - havde 4 x afføring i nat.

Jeg har besluttet nu at droppe de færdiglavede grød fra semper og det modermælk erstatning fra allomin jeg har puttet i grød. Har købt hirseflager og lavet grød af det nu. Og købt nutramigen. Hold da ferie Det ...

Annonce

... smager dårligt!!!

Jeg vil selv forsøge at holde mig fra mælk og yoghurt.
Hvor længe skal jeg teste det af ?
Og er der andet jeg skal være obs på?

Inden hun har afføring græder og nogen gange skriger hun vanvittig.
Hun har siden fødsel haft rallen som om hun hvæser ved vejrtrækning dette er kommenteret for lægen som mente det var normalt.
Hun har kløende øjne, dette har dog været bedre end nu.
Pt er hun snottet.

Kærlig hilsen
Heidi

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

At sove igennem

Hej Helen Min søn er nu blevet 6 måneder og jeg tænker, at det derfor er...

5.5 måned og mangler appetit

Hej Helen. Jeg skriver til dig, fordi jeg er bekymret for min søns appetit....

Lære at drikke vand

Hej Helen. Jeg har en søn på 5½ måned, som er begyndt med skemad. Han får...

24. marts 2024 | Sovevaner | 5 mdr.

Sove på maven - 5 måneder

Hej Helen Jeg skriver, fordi vores datter er begyndt at trille om på maven,...

18. marts 2024 | Udvikling | 5 mdr.

Baby støtter ikke på benene?

Kære Helen Min dreng er nu 5 måneder gammel og jeg undrer mig over, at han...

Annonce

Viden om børn:

Sexliv

Der er meget forskelligt hvornår både kvinden og manden har lyst til at genoptage sexlivet efter en fødsel. For nogle par går der mange måneder før de begge er parate.

Mange tror at det kun er kvinden der skal være parat, fordi det jo er hende der har født, men mænd der har oplevet deres kone føde og har set barnet komme ud af vagina, kan også have svært ved at genoptage sexlivet.

Efter fødslen er kvindes hormonbalance anderledes, end før hun blev gravid, og en...

Læs mere i Babylex

Madras til barneseng

Der findes mange slags madrasser på markedet, og når du skal vælge en madras til dit barns seng, så vil anbefalingen ofte være, at du vælger en skummadras, en latexmadras eller alternativt en madras i et naturmateriale. Vælger du en skummadras (polyurethanskum), skal den være mindst 5 cm tyk og helst med betræk, der kan tages af og vaskes.

Det anbefales, at dit barn ligger på et fast underlag, fordi det giver barnet mulighed for at bruge og udvikle sine muskler. Samtidig sikrer...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens babydagbog som er en praktisk og lækker kalender smækfyldt med konkret information og gode idéer.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

... mange tak for dit sidste svar vedrørende vores problemer med skemaden. Vi er kommet godt videre, bl.a også inspireret af dit dejligt detaljerede svar, og Ingrid spiser nu som bliver hun betalt for det.

Kh Karen (og Ingrid)