Brev:
Mælk og allergi
31. marts 2014
Alder:
5 mdr.
Mælk og allergi
Kære Helen.
Det er nogle rigtige gode svar, du har givet os.
Desværre endte natten med Jeg var oppe hver anden time og 2 gange måtte gå med hende i halvanden time. Hun spiste og kort efter afføring - havde 4 x afføring i nat.
Jeg har besluttet nu at droppe de færdiglavede grød fra semper og det modermælk erstatning fra allomin jeg har puttet i grød. Har købt hirseflager og lavet grød af det nu. Og købt nutramigen. Hold da ferie Det smager dårligt!!!
Jeg vil selv forsøge at holde mig fra mælk og yoghurt.
Hvor længe skal jeg teste det af ?
Og er der andet jeg skal være obs på?
Inden hun har afføring græder og nogen gange skriger hun vanvittig.
Hun har siden fødsel haft rallen som om hun hvæser ved vejrtrækning dette er kommenteret for lægen som mente det var normalt.
Hun har kløende øjne, dette har dog været bedre end nu.
Pt er hun snottet.
Kærlig hilsen
Heidi