Brev:
3 dages feber
27. juli 2003
Alder:
8 mdr.
3 dages feber
Jeg har netop været til vagtlægen med min datter (8 mdr) da hun har haft feber i et døgn nu. Vagtlægen kunne ikke se noget på hende og snakkede om at det muligvis kunne være 3 dages feber og så ville der være lidt udslæt bagefter. Men hvad er 3 dages feber?? Og hvad kommer det af?? Og skal man gøre noget ved det her udslæt??
Med venlig hilsen
Nina