Brev:
Baby har tics
15. januar 2014
Alder:
8 mdr.
Baby har tics
Hej Helen.
Vores dejlige datter på 8 mdr. har fået nogle mærkelige "tics". Det er kommet fra den ene dag til den anden (startede i fredags). Hun blinker meget kraftigt og nikker lidt med hovedet samtidig. Har du hørt om babyer med tics før, og ved du hvad det kan skyldes, om det fortsætter, eller om vi kan afhjælpe det?
Det er ofte når vi mader hende, at det kommer, men også en gang imellem i andre situationer.
Jeg har en video, hvor du kan se det - hvis det kunne være en hjælp? så må du gerne sende en mail-adresse jeg kan sende den til. Jeg vil dog helst ikke have videoen online på din side, hvis det er ok?
Med venlig hilsen
Line