Brev:
Slim i halsen
23. november 2004
Alder:
11 mdr.
Slim i halsen
Hej
Min datter på 11 mdr har gennem den sidste måned haft meget slim i halsen. Det er meget tydeligt om morgenen, når hun vågner, så kan man høre det raller, men også i løbet af dagen. Det største problem er dog at hun kaster op, når hun har fået noget at spise/drikke. Det er som om der er slim med i opkasten. Gule klumper.
Derudover hoster hun også i løbet af dagen og natten.
Jeg har fået hende lyttet på lungerne, der er ikke tegn på lungebetændelse. Men er der noget jeg kan gøre/give hende, for at mindske slimproduktionen ?