Brev:
Sove ude med feber?
21. november 2004
Alder:
11 mdr.
Sove ude med feber?
Hej
Lige et sove-spørgsmål:
Må et barn komme ud og sove i barnevognen med feber?
Min datter på 11 måneder havde i dag 39 i feber, men virkede egentlig frisk nok, bortset fra en snotnæse. Hun bliver pakket ned i en voksipose med vinterdyne, får en fleecetrøje på udenpå sit normale tøj plus hue og vanter.
Jeg ville egentlig helst at hun sov indendørs, men hun kan slet ikke finde ro og falde i søvn indendørs om dagen - kun om aftenen.
Ville du synes det var OK at putte hende ude? Jeg vil selvfølgelig holde ekstra godt øje med hende og have alarm på - men det er jo meget koldt - omkring frysepunktet i disse dage...
På forhånd tak for svar:-)
Rikke