Brev:
Spiser ikke rigtigt
11. november 2013
Alder:
4 mdr.
Spiser ikke rigtigt
Hej Helen
Så er jeg fortvivlet igen. Min dejlige datter på 20 uger vil ikke rigtig spiser det hun plejer. Hun har været syg de sidste dage med feber og luft vejs virus, men nu har hun været feber fri i to dage og spiser stadig ikke det hun plejer ( 150-200 ml.) Hun formår kun og spise 30-100ml. pr måltid. Hun vejer ca. 8 kg.
Tisse bleer er der 5-6 gange og hun kommer også af med afføring mindst 1 gang om dagen.
Hun sover meget i løbet af dagen men kun 30-90 min. af gangen men 4-5 gange. Og natten er også meget urolig hun vågner mange gange med et skrig. Kan det være fordi hun ikke rigtig spiser eller er hun syg.
Eller er det hele bare en del af hendes udvikling altså disse tigerspring mange snakker om??
Håber virkelig du kan hjælpe mig, for nogle gange føler jeg mig virkelig magtesløs og aner ikke hvad jeg skal gøre for at komme i gennem dette. Hun plejer ellers at sove flere timer i streg om natten mest fra kl. 22-04/05.
Hilsen
En fortvivlet og træt mor.