Brev:
Pludre eller ej
31. oktober 2013
Alder:
4 mdr.
Pludre eller ej
Kære Helen
Åh ja, igen er jeg her med endnu et spørgsmål.
Min kære dreng har i nogle uger slet ikke pludret. Han har højst formet sin mund sådan, som man egentlig gør når man kysser nogle på maven, hvis man kan sige det sådan? Og lavet små plllll-lyde.
Min sundhedsplejerske siger, at det skal komme igen inden 2 uger.
Hans hørelse skulle ikke fejle noget.
Hvad kan dette skyldes? Der sker meget med ham for tiden, ved jeg, så naturligvis kan han ikke træne alting, jeg bliver dog urolig, når der ligefrem er præcis 2 uger til at "nå" at se, at han igen pludrer.
Jeg gør alt hvad jeg kan, siger så mange forskellige lyde, følger ham, taler om hvad han ser på og gør, holder pauser, men han kigger bare på mig. Han sparker med benene, det er tydeligt at se, at han vil i kontakt og "svare", hans mund formes også ofte, som om, at der kommer en lyd ud - ligesom han gjorde for en måneds tid siden - men det er som om, at han ikke kan sige noget.
Tak skal du have :)