Brev:
Smerte - af med luft
31. oktober 2013
Alder:
4 mdr.
Smerte - af med luft
Hej kære Helen!
Nu er min søn 4 mdr. og har i nogle uger været i bedring mht. alt hans luft i maven. Det er dog kommet tilbage de seneste par dage, uden jeg forstår hvorfor, jeg har ikke spist anderledes og hverdagen ser ens ud.
Når han ammes, så er der tider, hvor han simpelthen kaster hovedet væk, inden han er færdig med at spise, trækker benene op under sig, og så kommer der en lille bitte smule luft ud. Jeg ved, at tarmene arbejder når der spises.
Hvorfor gør det dog så ondt på ham, selv at komme af med den mindste luft? Det er som om, at han holder på det.
Jeg er bekymret for, at han vil blive ved med det, så han - når han bliver bevidst om det at have afføring osv. - også vil holde på det dér.
Tak for svar igen igen :)