Brev:
Flækkede negle
21. august 2013
Alder:
16 mdr.
Flækkede negle
Hej Helen.
Vi har haft et uheld, hvor min dreng falder ned af en lille skråning. Han lander, så han rammer neglene. Den ene negle har fået et grimt hak ind i negle, men den anden er revet tværs over på, ca halvdelen af neglene er løs.
Han har fået plaster på og vi har ladet neglen blive siddende, men hvornår skal den fjernes og hvor længe skal han have plasteret på?
Hilsen
Mor til Andreas