Brev:
Ørevoks - 9 mdr.
5. august 2013
Alder:
9 mdr.
Ørevoks - 9 mdr.
Hej Helen,
Min datter på næsten 9 måneder har rigtig meget ørevoks, særligt i det højre øre. Hun tager sig også en del til øret, men vist mest når hun er træt eller ked af det. Det har hun gjort hele tiden, og vi var til ørelæge med hende, da hun var 4 måneder, hvor der ikke var noget. Men her den sidste tid synes vi virkelig der er meget voks! Der har også været et par nætter hvor hun har sovet rigtig dårligt (det gør hun altid, men endnu værre end hun plejer) og er vågnet grædende, og om morgenen har der ligget en stor klump ørevoks på lagnet.
Kan det have nogen sammenhæng? Skal vi tage hende til lægen igen?
Hun er ellers i storartet humør, men sover stadig meget afbrudt, selvom det er blevet nemmere at få hende til at sove igen når hun vågner. Og hendes soveperiode er gået fra 30 minutter til 40, så det er vel også en slags fremskridt...
Med venlig hilsen
S