Brev:
Allergi, diarré og amning
29. oktober 2004
Alder:
3 mdr.
Allergi, diarré og amning
Tak for dit forrige svar.
Min læge siger at det ikke er helt normalt med kronisk diarre - men ved ikke hvad der kan være galt.
Jeg har tænkt på om diarren kan skyldes allergi eller intolerens, fordi han også i nu 6 uger har haft slim i de øvre luftveje, i hans gylp og en anelse i bleen.
Har du nogen erfaring med allergi eller intolerens ved fuldammet børn?
Hvis jeg forsøger at give han allergifri mælkeerstatning i nogle dage for at prøve hyppotesen af, er det så usandsynlig at han vil tage mit bryst igen.
Kan slimen i maven og bleen skyldes en forkølelse?
Han hoster ikke og aldrig har haft feber eller været sløj. Hvordan kan man tjekke for RS virus?