Brev:
Omgangssyge - 4 mdr.
21. oktober 2004
Alder:
4 mdr.
Omgangssyge - 4 mdr.
Hej Helen
Min mand og jeg har begge haft en slags omgangssyge med ondt i maven og opkast. Vores søn på 4 1/2 måned har de sidste par dage sovet dårligt om natten og har haft afføring 7 gange i foregårs og 4 gange igår. Normalt er det en gang om dagen eller hver anden dag.
Jeg ved godt at ammebørns afføring kan være meget uregelmæssig, men det er da noget af en afvigelse fra det normale i hans tilfælde, er det ikke?
Kan han også være blevet smittet med omgangssyge? Om dagen har han det fint, og jeg mærker ikke den store forandring, altså bortset fra de mange bleskift.
Tak for en super god brevkasse :-)
Venlig hilsen
Mathilde