Brev:
Smitterisiko ved forkølelse
19. oktober 2004
Alder:
9 mdr.
Smitterisiko ved forkølelse
Hej Helen
Min lille pige har været syg med forkølelse og feber, men er ved at være oven på igen. I mellemtiden har hun smittet sin far. Er der en risiko for at han vil smitte hende tilbage - altså bør han holde sig i baggrunden indtil han er tilbage på toppen? Eller har hun taget sin andel i denne omgang, således at risikoen er minimal?
Venlig hilsen
Lillia