Brev:
Forkølelse - 4 mdr.
12. oktober 2004
Alder:
4 mdr.
Forkølelse - 4 mdr.
Hej Helen
Jeg har en datter på 4 mdr. Som nu har været forkølet i godt 3 uger, uden ændring.
Er det en dårlig ide og tage hende med i svømmehal? Og er det normalt hun bliver ved med at være lige snottet? Hvad kan jeg gøre?
Venlig hilsen
Rikke