Brev:
Ofte syg - 19 mdr.
7. april 2013
Alder:
19 mdr.
Ofte syg - 19 mdr.
Kære Helen
Så skrive jeg igen og denne gang pga. Min datter ofte er syg
Det startede i starten af december, hvor hun fik sin første mellemøresbetændelse en uge efter endt penicillin beh. Fik hun det igen og derefter igen, så fik hun lagt dræn og blev efterfølgende forkølet og det rendte meget fra ørene og hun kom i penicillin beh igen så har hun ellers været forkølet og hostet haft lidt feber.
For 14 dage siden blev hun syg igen med feber og det rendte igen meget fra ørene, vi tog til vagtleder pga helligdage og hun kom i penicillin beh igen og er det stadig og igår bliver hun så syg igen med 38,5 i feber. Det vil sige, at siden 1. December har min lille pige været ramt af sygdom og synes jo det er synd for hende og tænker; er det helt normalt? Hun har ikke været syg som spæd og da hun startede i vuggestue i august blev hun heller ikke syg.
Vi har god hygiejne her hjemme og hun har uld body på både dag og nat. Vi ryger ikke, lufter ud morgen og aften, hun sover ude. Hun spiser normalt ( bortset fra når hun er syg).
Hun vejede 10 kg da hun var 14 mdr og det gør hun stadig, er det helt fint.?
Er det helt normalt, at være ramt af alt denne sygdom i vinterperioden. Jeg har hørt om biostrath dråber, hvad er din holdning til dem? Og ville en tyggevitamin være en god både at sikre hendes vitamin behov dækkes?
Hilsen